Το φωτεινό ατελιέ της οδού Σίνα μας περίμενε για να μας ξεναγήσει στον εικαστικό και σχεδιαστικό κόσμο της Lila Nova. Eκεί που η ανάδειξη της προσωπικότητας και της έκφρασης του κάθε ατόμου έρχεται και παρουσιάζεται με τον καλύτερο τρόπο. Είτε αναζητάς ένα φόρεμα για special event, για παραλία ή ακόμα και το νυφικό σου η Λίλα και οι συνεργάτες της γνωρίζουν πολύ καλά πώς να σε κάνουν να νιώσεις άνετα και να δεις τον εαυτό σου μέσα στο εκάστοτε ένδυμα. Θεατρικότητα, αέρινες υφές, αρτιστίκ λεπτομέρειες και άνεση συνθέτουν το παζλ της αισθητικής του χώρου και της ομάδας που απαρτίζεται από τη Λίλα Νόβα, τη Ντίνα Ζυγογιάννη και τα κορίτσια του καταστήματος της οδού Σόλωνος “Noves by Lila Nova“ Αγγελική Νόβα και Ελπίδα Νερούτσου.
Το πρότζεκτ που μετράει δέκα και πλέον χρόνια βρίσκεται εκεί όπου συναντά κανείς την αγάπη και την ηθική για το ρούχο που αγκαλιάζει και αναδεικνύει την ομορφιά του κάθε σώματος μακριά από την αντίθετη λογική που θέλει τη βιομηχανία της μόδας να επιβάλλεται στον άνθρωπο. Γιατί τελικά το κοινωνικό στοιχείο αντικατοπτρίζεται ακόμα και μέσα από όσα σε πλαισιώνουν, είτε αυτό σημαίνει ένα φόρεμα είτε τον τόπο που επιλέγεις να ζεις και να εξελίσσεσαι κάνοντας εκείνη την εργασία που ονειρεύεσαι και αγαπάς…
Συνέντευξη στην Ευανθία Πιτσόλου & Άννα Σαρούκου

Ας πιάσουμε τα πράγματα από την αρχή… Πότε ξεκινάει το ταξίδι της Lila Nova;
Το ατελιέ ξεκίνησε το 2008 και η πρώτη του στέγη βρισκόταν στην Ασκληπιού. Ξεκίνησα χωρίς να προλάβω να το καταλάβω. Αυτό που ήξερα είναι ότι μου άρεσε πάντα να ζωγραφίζω. Ζωγράφιζα φορέματα, πρόσωπα και διάφορα άλλα αντικείμενα, όμως δεν είχα αντιληφθεί ότι αυτό θα μπορούσε να λειτουργήσει και ως επάγγελμα. Έτσι ξεκίνησα να δουλεύω πάνω σε άλλα πράγματα. Όταν πήγα να “ραφτώ” κάποια στιγμή στα 19 μου και μπήκα σε ατελιέ συνειδητοποίησα εκείνη τη στιγμή πως «το βρήκα!». Έπειτα, όλη μου η ζωή εξελίχθηκε κάνοντας παράλληλες ασχολίες, σπουδές και διαφορετικές δουλειές. Μέχρι που μία ημέρα τα άφησα όλα και άνοιξα το ατελιέ, τη Lila Nova. Ένα χρόνο μετά γνώρισα και την Ντίνα Ζυγογιάννη, οπότε ξεκίνησε αυτός ο καταπληκτικός συνδυασμός που συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

Τελικά από που εμπνέεται η Λίλα Νόβα; Τι είναι εκείνο που θέλει να αποτυπώσει μέσα από το brand;
Το όλο concept ξεκινάει από το ότι πάντα με ενδιέφερε να ντύνομαι λίγο διαφορετικά. Μου άρεσε ο κινηματογράφος, όπως μου άρεσε και η ιδέα ενός ρούχου που το φοράς και υποστηρίζεις έναν «ρόλο» ανάλογα με τη διάθεση σου. Αυτό είναι αυτό που αποτυπώνει το brand. Μία ισορροπημένη θεατρικότητα η οποία προσαρμόζεται στην καθημερινότητα της κάθε γυναίκας. Άλλωστε, το moto μας είναι: Να είσαι πρωταγωνίστρια της δικής σου ζωής.
Σκηνοθετικά ή εικαστικά υπάρχουν επιρροές στις δημιουργίες σας; Ή και πιο συγκεκριμένες κινηματογραφικές επιρροές;
Προσωπικά, μου αρέσει πολύ ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ, ο Γιώργος Λάνθιμος, ο οποίος δημιουργεί μία εντελώς δική του πραγματικότητα με δικά του δεδομένα, παρουσιάζοντας μία κοινωνία η οποία είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη σημερινή και αν κλείσεις τα μάτια θα μπορούσες να ζεις σε αυτό το περιβάλλον. Μου αρέσει ο Ντέιβιντ Λιντς σε κάποιες ταινίες του, αλλά περισσότερο αγαπώ τον Λανς Φον Τρίερ γιατί κουβαλάει, επίσης, αυτό το στοιχείο της άλλης πραγματικότητας.
Όσον αφορά πιο συγκεκριμένες επιρροές θα πήγαινα περισσότερο στον παλιό κινηματογράφο μαζί με όλη αυτή την αυθεντική θηλυκότητα της γυναίκας που είχε. Εννοείται, πως όλες οι γυναίκες ανάλογα με το στυλ τους έχουν ένα πολύ δυνατό θηλυκό στοιχείο, το οποίο και θέλω να αναδεικνύω. Θυμάμαι από μικρή να μπαίνω σε χώρους και να φαντάζομαι τους ανθρώπους πιο όμορφα ντυμένους, ανθρώπους που να αναδεικνύουν περισσότερο τα ωραία τους χαρακτηριστικά, γιατί θεωρώ πως όλοι είμαστε πανέμορφοι. Το σημαντικότερο από όλα είναι να εκφράζεις αυτό που έχεις μέσα σου.
Στο ατελιέ της Lila Nova Photo by Evanthia Pitsolou
Προσωπικότητες ή περσόνες εκείνης της εποχής που επιδρούν, υπό μία έννοια, στη δουλειά σας;
Η Μέριλιν Μονρόε εξέφραζε ένα συγκεκριμένο πρότυπο, η Όντρεϊ Χέμπορν είχε ένα διαφορετικό αλλά δικό της στυλ, η Ρίτα Χέιγουορθ υπήρξε νομίζω και η πρώτη που ντύθηκε με αντρικό κοστούμι. Επίσης, στην παρουσία της Μπριζίτ Μπαρντό βλέπεις και τη θεατρικότητα της. Όλο αυτό το πλαίσιο δεν αφορά την ομορφιά, αλλά καθαρά και μόνο τη θηλυκότητα που εκφράζεται διαφορετικά στον κάθε άνθρωπο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Ρένα Βλαχοπούλου, την οποία θεωρώ φοβερά αισθησιακή, σε ένα άλλο πρότυπο και με μία καταπληκτική αδεξιότητα που, όμως, ήταν φοβερά ελκυστική.
Επομένως σε πρώτο επίπεδο προσεγγίζετε την προσωπικότητα του καθενός με στόχο να αποτυπωθεί μέσα από τις δημιουργίες σας;
Ακριβώς. Σε κάθε πρόβα προσπαθούμε να βρούμε τον χαρακτήρα της κάθε γυναίκας και να τον αναδείξουμε μέσα από αυτό που θα δημιουργήσουμε. Με ενδιαφέρει να καταλάβω τι είναι εκείνο που μπορεί να κάνει τον άλλον χαρούμενο και να τον εκφράσει πλήρως τη στιγμή που θα φορέσει το ρούχο μας. Αυτό είναι το πιο διασκεδαστικό παιχνίδι για μένα και αποτελεί και το δυνατό στοιχείο της δουλειάς μας. Επίσης, αυτό που παρατηρώ, και το βλέπω πρώτα και από τον εαυτό μου, είναι ότι σε κάθε φάση που βρίσκεσαι αλλάζει και εκείνο που θέλεις να επικοινωνήσεις.

Οπότε μιλάμε για την ανάδειξη του κάθε ατόμου κι όχι απαραίτητα για αυτό που είθισται ώστε να είναι εντός της μόδας ή εντός της τάσης της εποχής;
Τώρα πια η μόδα έχει αλλάξει, έχει γίνει πιο εγωκεντρική. Δεν πάει τόσο με τις τάσεις. Ο άνθρωπος παίζει πολύ περισσότερο ρόλο και αυτό φαίνεται και από το πως στήνονται πια οι πασαρέλες. Βασίζονται σε πιο πολύπλευρες προσωπικότητες. Βλέπεις, για παράδειγμα, σε ένα catwalk μία μελαχρινή, μία ξανθιά, μία πιο γεμάτη, μία πιο αδύνατη. Δεν είναι πλέον αυτό το παλαιού τύπου στυλ “φοράνε τα ρούχα σαν να είναι κρεμάστρες” που υπήρχε παλιά. Γίνεται μία πρόοδος και αυτό αποτυπώνεται από όλα τα brand. Γίνεται πιο ανθρώπινο για όλους.

Η Lila Nova αναλαμβάνει κατά καιρούς καλλιτεχνικά – ενδυματολογικά πρότζεκτ;
Τα τελευταία χρόνια έχουμε αναλάβει κάποιες θεατρικές παραστάσεις με διαφορετικούς σκηνοθέτες και ομάδες. Μιλάμε για concept τα οποία βασίζονται σε ένα σενάριο και πάνω σε αυτό δημιουργούνται τα κοστούμια. Θυμάμαι μία παράσταση όπου είχαμε ντύσει τον πρωταγωνιστή με ένα πολύ ιδιαίτερο κοστούμι. Το βασικό σχέδιο ήταν ένα σακάκι, μέσα από το οποίο θέλαμε να αποτυπώσουμε συγκεκριμένα στοιχεία. Είχαμε βάλει κάποιους παπαγάλους μέσα, καθώς ο σκηνοθέτης ήθελε να συνδυάσει ένα ταξίδι, ενώ την ίδια στιγμή ο ηθοποιός ήταν ντυμένος μισός αθλητής γιατί έκανε αγώνα δρόμου προκειμένου να φτάσει εκεί που έπρεπε. Σε συνεννόηση με τον σκηνοθέτη είχε βγει μία πολύ ωραία και καθαρή αποτύπωση.
Επίσης, πριν τρία χρόνια είχαμε αναλάβει τα κοστούμια σε μία πολύ ενδιαφέρουσα παράσταση με την Ευρυδίκη, που αφορούσε ουσιαστικά σε ένα παραμύθι. Γενικά, αυτές οι διαδικασίες μου αρέσουν πολύ. Οτιδήποτε διαφορετικό που μπορεί να ενεργοποιήσει το μυαλό, ώστε να δουλέψει σε άλλα επίπεδα, με εκφράζει πάρα πολύ.

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε το λεγόμενο zero waste να κερδίζει έδαφος στο χώρο της μόδας, χρησιμοποιώντας για παράδειγμα ακόμα και ανακυκλώσιμα υλικά ως πρώτη ύλη. Είναι κάτι που είναι εφικτό στον ελληνικό χώρο σε οικονομικό επίπεδο;
Είναι λίγο πιο κοστοβόρο, καθώς είναι αρκετά δύσκολη και η συντήρηση αυτών των ρούχων. Εφόσον κατασκευάζονται από φυσικά υλικά αλλοιώνονται και πιο εύκολα. Το μετάξι για παράδειγμα είναι πάρα πολύ ευαίσθητο και πολύ ακριβό, οπότε συνδυαστικά είναι too much για να μπορέσει κάποιος να επιλέξει μια custom made δημιουργία. Το θετικό είναι ότι φτιάχνονται συνέχεια καινούργια υφάσματα, ακόμα και σύμμεικτα, που είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον. Με τις custom δημιουργίες, και επιλέγοντας να μην είσαι μέρος της μαζικής παραγωγής, θεωρώ ότι ήδη δημιουργείς μεγάλο μαξιλάρι προστασίας. Δεν φτιάχνουμε 50 ρούχα που θα καταλήξουν να γίνουν σκουπίδια ή θα πουληθούν σε πάρα πολύ χαμηλές τιμές.
Γενικά, πρέπει να σταματήσουμε να υπερβάλουμε σε σημείο που να νομίζει ο καταναλωτής ότι χρειάζεται περισσότερα από όσα έχει ήδη ανάγκη. Γιατί με αυτόν τον τρόπο τελικά οδηγείται στο mass production, όπου εκεί βρίσκεται το πολύ φθηνό υλικό και το πολύ φθηνό ρούχο, και ο καταναλωτής αγοράζει πάρα πολλά πράγματα. Και μιλάμε για ρούχα με πιο άμεση φθορά, εφόσον δεν είναι καλά ποιοτικά. Οπότε, όσο μειώνουμε τις μεγάλες παραγωγές περιορίζουμε και τα σκουπίδια από τα υλικά.

Βλέπουμε παράλληλα με όλο αυτό και την ανάδειξη μικρότερων ή πιο οικογενειακού τύπου επιχειρήσεων να κερδίζει έδαφος. Παρατηρείται αντίστοιχη στροφή και από την πλευρά των καταναλωτών;
Αποτελεί γεγονός αυτή η αλλαγή και βλέπουμε πως ακόμα και οι μεγάλες εταιρείες έχουν σταματήσει να βγάζουν τόσο μεγάλες σειρές, σε σχέση με το πως λειτουργούσαν παλιότερα που είχαν φτάσει στο σημείο να κάνουν τέσσερις και έξι σειρές τη σεζόν από εκεί που ήταν μόνο δύο. Πιστεύω πως γίνονται πράγματα και όλα αυτά που συμβαίνουν, άλλωστε, δεν είναι τυχαία. Η ίδια η ζωή δημιουργεί έναν κόφτη. Το γεγονός ότι κλειστήκαμε στα σπίτια μας όλο το περασμένο διάστημά μας έκανε να δούμε και τι έχουμε ή τι δεν έχουμε ανάγκη. Θεωρώ ότι “ξαναβγαίνουμε” έχοντας κάνει μία αναθεώρηση. Γεγονός που παίζει ρόλο σε όλα τα πλαίσια και τα επίπεδα.

Ας πάμε στο κατάστημα της Σόλωνος “Noves by Lila Nova”. Θα συναντήσει κανείς την ίδια αισθητική και φιλοσοφία; Πότε άνοιξε και τι είναι αυτό που περιμένει να δει ο επισκέπτης;
Το κατάστημα άνοιξε το προηγούμενο καλοκαίρι και την ερχόμενη Πέμπτη 15 Ιουλίου θα γίνουν τα εγκαίνια για τον εορτασμό του πρώτου χρόνου λειτουργίας του. Εκεί θα βρει κανείς μικρές συλλογές τις οποίες ανανεώνουμε ανά διαστήματα με καινούργια σχέδια. Οι τιμές, σε σχέση με το ατελιέ, είναι χαμηλότερες γιατί λείπουν οι πρόβες και οι όποιες τροποποιήσεις. Ανάλογα με το τι ψάχνει κανείς ή το πόσο περίπλοκο είναι αυτό, θα βρει πράγματα από 80 έως 250 ευρώ. Να αναφέρουμε πως εκτός από τα ρούχα είχαμε κάνει και μία σειρά μαγιό, την οποία και ευελπιστούμε να συνεχίσουμε από την επόμενη σεζόν. Φέτος δεν βγάλαμε άλλη κολεξιόν, επιλέξαμε να κάνουμε μία μικρή παύση γιατί ήταν αρκετά περίεργη η όλη κατάσταση. Σκεφτήκαμε να αφήσουμε τον χρόνο να κυλήσει. Ούτως η άλλως δεν πάμε με κάποιο κανόνα. Παίρνουμε υφάσματα που μας αρέσουν και φτιάχνουμε 5 ~ 6 κομμάτια με το καθένα. Ανάλογα με το πως κινούνται τα ρούχα, κινούμαστε κι εμείς…
Να αναφέρουμε πως τη βραδιά των εγκαινίων θα μπορεί κάποιος να δει τα ρούχα, να αγοράσει και παράλληλα να παρευρεθεί σε ένα κοκτέιλ πάρτι με τα απαιτούμενα μέτρα λόγω της υγειονομικής κατάστασης. Σε κάθε περίπτωση το ζητούμενο είναι να βρεθούμε, να χαρούμε και να μεθύσουμε λίγο από τις μυρωδιές και τα χρώματα…
Στο ατελιέ της Lila Nova – Photo by Evanthia Pitsolou
Τα μοτίβα των υφασμάτων είναι δικά σας σχέδια; Και τι άλλο μπορεί να βρει κάποιος στη Λίλα Νόβα;
Ναι, τα prints στο Noves είναι δικά μας σχέδιά. Έχουμε το ματάκι που είχε ξεκινήσει από ένα παγώνι που είχα δει παλιότερα. Το σχεδιάσαμε, το αποτυπώσαμε και το κάναμε ακόμα και κόσμημα. Το παγώνι έχει μία ιστορία πίσω του, καθώς θεωρείται το ιερό ζώο της Ήρας που έχει τα μάτια του παντού και η δικαιοσύνη το ακολουθεί… Σε εμάς θα βρει κανείς φορέματα, μπλούζες, τοπ, παντελόνια, νυφικά. Ρούχα για κάθε περίσταση και για όλη την ημέρα, απλά με ένα στυλ λίγο πιο φαντεζί, όχι πολύ simple, αλλά δοσμένο με απλό τρόπο.

Έχετε παρουσία σε πασαρέλες;
Έχουμε κάποιο καιρό να εμφανιστούμε. Στο παρελθόν είχαμε πάει σε ένα φεστιβάλ στις Κάννες και κάναμε ορισμένες εμφανίσεις, ενώ τα τελευταία χρόνια έχουμε δώσει έμφαση στο νυφικό, σε σχέση με το κομμάτι “πασαρέλες”. Σχεδιάζαμε να κάνουμε μία παρουσίαση live, αλλά επειδή δεν μπορούσε να υλοποιηθεί με τα δεδομένα που επιθυμούσαμε το αφήσαμε, ώστε να βρούμε τη στιγμή εκείνη που θα πιο ευνοϊκές οι συνθήκες για να το πραγματοποιήσουμε. Κάνουμε, όμως, μικρά concept. Υλοποιήσαμε για παράδειγμα ένα catwalk πριν από δύο χρόνια σε μαγαζιά, art shop – art bars όπου στα event μπορούσες τόσο να δεις όσο και να αγοράσεις ρούχα. Ήταν κάτι πιο διαδραστικό. Ήσουν ένα βράδυ έξω, έπινες το ποτό σου και μπορούσες παράλληλα να δεις όλη αυτήν την live πασαρέλα στον δρόμο.

Event που συνυπάρχει και συνομιλεί με την πόλη και τους ρυθμούς της; Τελικώς το αστικό στοιχείο επηρεάζει με κάποιον τρόπο την κάθε κολεξιόν;
Μας αρέσουν πολύ όλα αυτά που έχουν το διαδραστικό στοιχείο μέσα και συμμετείχαν άνθρωποι που επίσης τους εκφράζει όλο αυτό. Οι κομμωτές, οι make up artists, ήταν ένα σύνολο δημιουργών που αγαπούν το πιο artistic στυλ. Οπότε, όλοι μαζί δημιουργήσαμε κάτι πολύ γήινο. Επιπλέον, μου αρέσει πολύ η πόλη. Έχω μεγαλώσει στην Ηλιούπολη, αλλά την πρώτη φορά που πήρα το λεωφορείο και κατέβηκα στο Πανεπιστήμιο αγάπησα το κέντρο κι έτσι σταδιακά μετακόμισα εδώ κι έφερα και την δουλειά μου. Την πόλη την χρησιμοποιώ γιατί έχει αμεσότητα και μου αρέσει αυτή η αίσθηση του “πιο κοντά” που δημιουργεί. Όσον αφορά την αισθητική, όμως, νιώθω σαν να μεταφέρω την οποιαδήποτε παραμυθούπολη μπορεί να υπάρχει στον κάθε μικρόκοσμο του οποιουδήποτε πλανήτη, μέσα στην πόλη.
Αυτό που μου αρέσει είναι να μπορείς να φοράς τα ρούχα μας και να πας στο μπαρ για ένα ποτό ή σε μία δεξίωση ή να πας ακόμα και free camping, να βάλεις ένα από τα φορέματα μας, να καθίσεις στην παραλία γιατί αυτό είναι που σε εκφράζει. Αυτό είναι κάτι που το κάνω κι εγώ η ίδια άλλωστε.

Για την πρώτη ύλη δουλεύετε με προμηθευτές από συγκεκριμένες χώρες ή έχετε σταθερούς συνεργάτες; Ποια υφάσματα είναι ψηλά στην προτίμηση σας;
Προμηθευόμαστε κυρίως από καταστήματα που είναι στο κέντρο της Αθήνας. Καθότι δεν κάνουμε μεγάλες παραγωγές δεν παίρνουμε ούτε άπειρα τόπια, ούτε άπειρα μέτρα. Παίρνουμε τόσα όσα χρειαζόμαστε ανά διαστήματα. Μόνο το ύφασμα του μαγιό έρχεται από Ιταλία, από μία αξιόπιστη εταιρεία την οποία χρησιμοποιούν σχεδόν όλοι.
Όσον αφορά την ποιότητα μας αρέσουν γενικά οι αέρινες υφές και για αυτόν τον λόγο έχουμε πολλά μαλακά υφάσματα. Προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ το τούλι με την αίσθηση και τον όγκο που δίνει και μάλιστα το χρησιμοποιώ αυτήν την περίοδο για τα βραδινά μου ρούχα. Έχουμε μουσελίνα, έχουμε πολύ λεπτά κρεπάκια, δουλεύουμε με μετάξι και βαμβάκι τα οποία είναι πολύ αγαπημένα υλικά αλλά κάπως πιο περιορισμένα. Τα βισκόζι συγκαταλέγονται και αυτά στα υφάσματα που μας αρέσουν. Κατά βάση επιλέγουμε υφάσματα που δίνουν μία ωραία αέρινη αίσθηση. Επιπλέον έχουμε τα δικά μας τα τυπώματα, τα οποία είναι στην εμπορική σειρά και είναι πάντα γεμάτα χρώμα.

Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια για τη Lila Nova;
Η αλήθεια είναι πως νιώθω πλήρης από την εξέλιξη και την πορεία του brand. Έχει την αποδοχή που θα θέλαμε, οι άνθρωποι αναγνωρίζουν και εκτιμούν τη δουλειά μας, έχουμε βραβευθεί, έχουμε ταξιδέψει στο εξωτερικό. Όλα αυτά έχουν συμβεί λόγω του ότι το ίδιο το προϊόν έχει πουλήσει τον εαυτό του. Οπότε, έχω φτάσει στο σημείο εκείνο στο οποίο είμαι ηθικά ικανοποιημένη. Εννοείται πως όσο περισσότερο μεγαλώνει όλο αυτό, τόσο πιο χαρούμενη θα είμαι, αλλά αυτό που πρωτίστως μας ενδιαφέρει είναι να μεταφέρουμε αυτήν την χαρά και την ευτυχία στον κάθε άνθρωπο που έρχεται στον χώρο μας.

Μιλάμε λοιπόν για τη βασική φιλοσοφία της Lila Nova…
Ναι, γιατί μετά από μία δεκαετία υπήρξαν πολλές στιγμές κατά τις οποίες θα μπορούσαμε να έχουμε γίνει πιο μαζικοί ή πιο εμπορικοί. Οι επιλογές μας είναι αυτές που μας κράτησαν στον πυρήνα μας. Εκεί ακριβώς συνειδητοποιείς πως αυτό είναι το πιο σημαντικό για όλους μας. Έχουμε αυτήν την ηθική ικανοποίηση να ξυπνάμε το πρωί και να χαιρόμαστε που ερχόμαστε εδώ. Οικονομικά θα θέλαμε να είναι καλύτερα τα πράγματα, αλλά η κατάσταση είναι τραγική για όλη την Ελλάδα, οπότε αυτό δεν αφορά μόνο εμάς, αλλά όλο τον κόσμο και όλους τους επιχειρηματίες. Διατηρούμε θετική σκέψη και βλέπουμε σταδιακά πώς μας πάνε τα βήματα. Θα ήθελα πάρα πολύ να κάνω αυτήν τη δουλειά μέχρι τα βαθιά γεράματα. Ιδανικά χωρίς την πίεση που ενδεχομένως βιώνουμε όσον αφορά στο πως κυλάει η ζωή, αλλά αυτό είναι κοινωνικό ζήτημα.
* Τη συλλογή ρούχων Noves μπορεί να την συναντήσει κανείς σε μπουτίκ ξενοδοχείων, μέσα από συνεργασίες που ξεκίνησαν πριν δύο χρόνια στην Κρήτη, σε ξενοδοχεία στην Μύκονο και ανά διαστήματα οι συνεργασίες αυτές ανανεώνονται και εμπλουτίζονται. Τα τελευταία δύο χρόνια το brand Lila Nova αποτελεί μέρος της ομάδας των καλλιστείων.
Info
Στο ατελιέ θα σας υποδεχτούν οι Λίλα Νόβα & Ντίνα Ζυγογιάννη, ενώ στο κατάστημα Noves by Lila Nova οι Αγγελική Νόβα και Ελπίδα Νερούτσου. Πάντα με χαμόγελο!